Memancing Di Sungai Pahang | Rahmawan Blog - Memancing di Pahang

Blog Admin | Khamis, Ogos 20, 2015 | 0 ulasan

<b>Memancing Di</b> Sungai <b>Pahang</b> | Rahmawan Blog - Memancing di Pahang


<b>Memancing Di</b> Sungai <b>Pahang</b> | Rahmawan Blog

Posted: 18 Aug 2015 08:59 PM PDT

Trip Memancing Di Sungai Kuantan Pahang

Trip Memancing Di Sungai Kuantan Pahang

Mancing Udang Galah Terbesar Di Sungai Kuala Gris1,memancing udang galah disungai pahang .Memancing di sungai pahang temerloh. COLOR BAR Sungai Temerloh Pahang, syurga ikan .Video ni sajeje rakam 😀 video kurang cantik sbb pakai nset enjoy .Aksi tarik menarik ikan Tengkululang di Sungai Jelai, Pahang spesimen seberat 2.3 Kg .

Pancing Udang Sungai <b>Pahang</b> | Rahmawan Blog

Posted: 19 Aug 2015 05:50 PM PDT

Anh Trong Video Wow Pancing Udang Galah Gergasi Di Sungai Nam Heng

Anh Trong Video Wow Pancing Udang Galah Gergasi Di Sungai Nam Heng

Memancing udang galah disungai pahang. Ekspedisi Memancing di Sungai Triang Dapat udang .Aksi HEBAT Brader ni Memancing Udang Galah TERBESAR Sungai Pahang Dapatkan pelbagai .Sungai Temerloh Pahang, syurga ikan!! Majalah 3 - Duration: 38:04. by kaki patah 26,605 views. 38 .Dia kata air dah surut udang pun dah ada. Mancing atas bot nie potensi sikit banyak port boleh pegi Udang galah di Sg. Pahang..

Memancing udang galah sebaiknya tidak pada saat air pasang dan cuaca dengan curah hujan cukup tinggi. Waktu terbaik memancing udang galah ialah pada .

<b>Memancing Di</b> Sungai Kuantan | Rahmawan Blog

Posted: 19 Aug 2015 12:50 PM PDT

Kawasan Yang Dipercayai Lemas

Kawasan Yang Dipercayai Lemas

Memancing Di Benteng Kuantan | Assalam . Haa ni nak Sungai besar yang penuh air dan deras bila tiba musim banjir . Aku ni takde lah .Rodong-rodong yang tau mana port memancing di Kuantan ni, boleh kongsi yer Sebarau - jaya gading,sungai lembing,sungai pinang,sg riau, Pari - pantai .Baru nk belajar mancing udang katanya lokasi pasir kemudi kuantan ape2 pn Rafidah Binti Edrus meh ramai kite serbu sungai cenderawasi klu nk sewa fbr selepas ni mungkin nama kaki pancing udang galah akan di tukar nama .Muara-muara sungai di negeri Pahang sememangnya telah cukup tempatan amat mementingkan paras air tide untuk memancing di sini..

Saya amat gemar memancing pantai di Kuantan kerana terlalu Sokonglah Pemuliharaan Alam Sekitar SERTA jagalah sungai dan laut . KUANTAN - Masa tu saya hanya ingat mati saja, kata Ewa Judak, 33, mangsa serangan buaya di Sungai Rompin, malam Sabtu lalu.. Seluruh kaki pancing baik di kolam air tawar, kolam air masin, kolam udang, sungai, tasik, pulau dan lain-lain lokasi yang memiliki blog .

<b>Mancing Di</b> Sungai Linggi | Rahmawan Blog

Posted: 19 Aug 2015 06:38 AM PDT

Udang Juki Lepas

Udang Juki Lepas

Dapatkan pelbagai Koleksi memancing udang galah terbaik dari channel kami. kami akan ..//cellfood-malaysia.blogspot.com/ Udang galah merupakan salah satu daripada makanan mewah ..//cellfood-malaysia.blogspot.com/ Pelancongan sungai Linggi dan di Sg Linggi boleh .Pengalaman memancing di Laut Dalam, di Kuala Terengganu, memancing ikan di Tasik Kenyir dan Tasik Banding serta mencandat sotong di .

  • Di Tepi Pantai Umang Umang Chalet Kuala Linggi

    13/9/2012 Video embedded Bersantai di tepi pantai.

  • Temoleh Kecundang Di Sungai Lipis Youtube

    1/1/2010 Video embedded Satu geng memancing sempat memancing di sebuah sungai berhampiran Kuala Lipis, Pahang, Malaysia. Hasilnya seekoh ikan .

  • Joranpancing

    Assalamualaikum w.b.t. Salam Sejahtera Selamat datang ke blog joranpancing.blogspot.com. Redaksi JoranPancing mengalu-alukan warga kaki pancing baik yang berada di .

  • Puakajoran Blogspot Com

    Dibina untuk catatan pengalaman dan perkongsian hobi terutama melibatkan aktiviti memancing ikan air tawar.Terima kasih kepada rakan-rakan yang memberi pandangan .

<b>Memancing Di</b> Sungai Penor | Rahmawan Blog

Posted: 18 Aug 2015 02:35 AM PDT

Plastik Lembut Perangkap Siakap

Plastik Lembut Perangkap Siakap

Muara-muara sungai di negeri Pahang sememangnya telah cukup tempatan amat mementingkan paras air tide untuk memancing di sini..PENOR,KTN,KORY DAN ABANG. fiekory Mancing Siakap di lubuk rahsia. Siakap Putih .Katanya, siakap di situ memang rakus menelan umpan dan perlu bijak Memancing di sungai sudah menjadi hobi yang ditekuni oleh banyak .Rodong-rodong yang tau mana port memancing di Kuantan ni, boleh kongsi yer 'Langit Timur Siakap putih - kuala penor,ceruk paloh, cabang 3 sg balok,jeti shell tg api, Sebarau - jaya gading,sungai lembing,sungai pinang,sg riau,.

OIeh itu Rompin merupakan destinasi memancing yang terkenal. Udang galah di Rompin biasanya ditangkap di kawasan Sungai Rompin dan tempat . We spent an hour and decided to head to Penor to fish at my Ketika berada di dalam sungai untuk mandi, tiba-tiba tangan kiri pak cik terasa . Lokasi terbaik ingin mencarinya adalah di kawasan pokok-pokok keladi dan rumput di tepian parit sungai atau kawasan padang ragut. Umpan .

  • 108game Play Free Online Games

    Free Online Games at 108GAME.com. Awesome action games, puzzle games, adventure games, multiplayer games, skill games best action games..

Pancing Mania Blog::
Kami menyediakan berita terbaru dan live mengenai aktiviti - aktiviti Memancing dan tip memancing Malaysia dan negeri - negeri di Malaysia dengan percuma. Tinggalkan komen anda di kotak komen untuk Support Blog ini!

0 ulasan